EKOBOR健康分享第二篇:  頸椎第二椎(C2)

by Kei Chan

 

Cervical neck c2

EKOBOR健康分享第二篇:  頸椎第二椎(C2)

🤯若果第二椎受到壓迫的話,主要症狀就是「偏頭痛」。最典型嘅原因就係緊張和忙碌一旦感到緊張,偏頭痛就會發作。副症狀還有感到頭上好像帶咗個小冒子,整個人感覺悶悶的和心悸。

😩通常看醫生都會查不出原因,找不出原因就令到自己更緊張,變成一個惡性循環。

👍自我檢查2段發法:
1) 頸子無法上下轉動嗎?

將頭往上樣,再將頭往下點,會發現頸部酸痛,無論想下動都會覺得不舒服:(

😞若果你有以上情況的話就代表第二椎受到壓迫了

🤓以下圖像,如果你有這些情況的話就一定要及早留意改善自己的姿勢!

 

有健康嘅頸椎就需要配合正確嘅姿勢工作,用電話,講電話等等!只要平時努力去改善姿勢多加留意,痛症一定唔會大大減少,避免出現!

而使用升降枱和適合你自己嘅人體工學椅子工作,記住30分鐘企30分鐘坐,保持站坐交替工作,血液循環變好了,就自然腰酸背痛﹐肌肉變得僵硬的問題都會減輕!

大家要加油💪🏻!

Website 網址: www.ekobor.com.hk

#第二椎
#頸椎問題
#改善姿勢的重要性


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published