盆骨附近開始痛楚?

by Kei Chan

[🧘🏻‍♀️有正確坐姿非常重要,但無論你坐得幾好,都一定要郁⛹🏻多啲!]#Capisco 就係一張適合我哋「坐唔定」但需要專心🤳🏻工作的朋友!


如果你有一日突然覺得盆骨附近開始痛楚,估計應該是平時坐得多,導致神經被長期拉扯引出來的「痛」, 街因為不是結構性的問題﹐就算看西醫和物理治療,效果只有一半﹐治標唔治本!其實解決方法唔難,另一半就靠自己要「郁」多啲。中國人傳統一般會說「坐唔定」係一件唔好嘅事,原來「坐唔定」其實可以幫到我哋血管健康!


*美國心臟協會研究顯示:日坐八個鐘不運動,中風嘅風險高達七倍,因為長期久坐唔郁會影響資脂代謝,葡萄糖同埋血液循環嘅問題,坐得多,頸椎長期定型亦會導致神經受壓,造成血液「上唔到腦」嘅狀態就會覺得成日好攰,冇精神,冇動力嘅情況﹐進而亦會影響心理質素!

🧘🏻‍♂️坐嘅時候當然一定要坐得姿勢正確﹐但亦都要努力避免以上的問題出現,所以EKOBOR升降枱絕對係工作上嘅好朋友, 30分鐘站立工作, 30分鐘坐下工作!#Capisco 也可以不斷讓你轉換坐姿,讓你的肌肉、韌帶、肌筋膜、神經系統保持彈性和血液流通!

令大家減少脊骨痛楚或預防脊骨毛病就係我哋EKOBOR 嘅理念同埋目標 !

👉🏻PREVENTION IS THE CURE!
👉🏻預防「等於」治療

#升降枱 #ekobor #standingdesk
#capisco #唔使再翹腳 #預防脊骨痛楚 #寒背
-——----

歡迎聯絡我地詢問!

電話 Tel: 2555 5555
網站 Website : www.ekobor.com.hk
電郵 E-mail: info@ekpac.com
WhatsApp: 6085 4999

Address: Sino Plaza Floor 2803, 255 Gloucester Road, Causeway Bay HK (MTR: Exit C) 30 seconds walk

Opening Hours:
Monday to Friday : 9-7:30pm
Saturday : 9-6pm
Sunday and PH: 12-6pm


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published