[人人都話坐得耐唔好,咁 「點樣」唔好?]

by Kei Chan
[人人都話坐得耐唔好,咁 「點樣」唔好?]😵

🥴坐得太直反而容易弄傷腰肌?

脊椎是有一個自然S曲線這個應該大家不陌生,最重要嘅係「腰椎」位置應該向內「微曲」!

而當我地坐下嘅時候,腰椎本身有嘅微曲位置會返向外「曲」,原因係因為膝蓋90度坐姿勢嘅時候,腰椎生理上係冇辦法維持這個自己向「內」微曲的位置,因為坐下的時候,盆骨向「上」屈曲的,隨着盆骨角度的轉變,腰椎自然也會改變曲度而冇辦法維持正確的「脊椎姿勢」

再講,坐得太直,唔好嘅原因,係因為我們會容易將所有重心放在要上,要「特登」放力量在 腰部上讓自己坐「直」,可想而知這個姿勢很難維持多個半個小時,因為腰部受力太重,所以長久這樣坐自然會更勞損!

所以正確的姿勢去維持着腰部的脊椎形態,就是坐下的時候盆骨稍微高過膝蓋的l角度,就像「半坐企」的這種角度是對腰椎的保護最好的﹐當然一定要配合30分鐘座30分鐘站立工作,站坐交替這樣才能長久保護我們的脊椎健康呢!

————————————————
所以唔好睇少一張好椅子嘅威力!!

令大家減少脊骨痛楚或預防脊骨毛病就係我哋EKOBOR 嘅理念同埋目標 !

👉🏻PREVENTION IS THE CURE!
👉🏻預防「等於」治療

#升降枱 #ekobor #standingdesk
#capisco #唔使再翹腳 #預防脊骨痛楚 #寒背
-——----

歡迎聯絡我地詢問!

電話 Tel: 2555 5555
網站 Website : www.ekobor.com.hk
電郵 E-mail: info@ekpac.com
WhatsApp: 6085 4999

Live Office Display Address :

Room 2803, Sino Plaza, 255 Gloucester Road, Causeway Bay, Hong Kong
銅鑼灣告士打道信和廣場2803室

Opening Hours:
Monday to Friday : 9-7pm
Saturday : 9-6pm
Sunday : 10-7pm

K11 Musea 403A
Opening Hours : 11-8pm

發表評論

請注意,評論必須先獲得批准,然後才能發布